tirsdag 20. mars 2007

Love is Blindness

Under lørdagens romantiske middag for to fortalte Blåmann at han tok skjegget for 2-3 uker siden. Jeg har ikke sett det. Han har hatt denne skjeggpryden i flere år, og gjentatte ganger har hans konser- vative kone snakket ham bort fra å fjerne det. Vel var det en ørliten børste av et skjegg, maks et par kvadratcentimeter i utstrekning, men jeg føler allikevel at jeg beveget meg farlig nær ekteskapelig svik ved å være så usigelig sløv. Det må være noe som går, ref. tannbørsteepisoden. La oss si at det står 1-1. I stedet for å skylde
på ammetåke, får vi støtte oss til det gamle visdomsordet om at kjærlighet gjør blind.

["Love is Blindness": U2, 1991]

3 kommentarer:

Ida sa...

*knegg* ELinblu du Elinblu *hihi*

Anonym sa...

Ja, ja, sånn kan det gå. :flire:
jeg er elendig på å legge merke til slike ting. Om folk har klipt seg,om de slutter å drikke på fest, om de har fått briller eller regulering, you name it. Det eneste jeg har styr på er samboers klipping, det er nemlig jeg som styrer klippemaskinen i nakken :)

Kos deg videre hos søta bror, når kommer dere egentlig hjem igjen?

Elinblu sa...

Takk for tilbakemelding, Lita!

Og takk for hyggelig hilsen fra deg, Jumpy! Jeg pleier egentlig å väre ganske oppmerksom, tror jeg - og da särlig når det gjelder damer som ikke drikker på fest. ;-)

Vi kommer hjem fra Sverige til påske, det vil si om litt over ei uke!