fredag 20. april 2007

Ray of Light

Apropos "smaker av fugl": Forfatteren Ari Behn utvider sitt territorium, og har nå designet et servise for Magnor Glassverk. Det ble lansert i går, under navnet ”Peacock” – altså påfugl. Selv om fargene må sies å være helt i min gate, kan vi nok slå fast at posisjonen til vårt trauste Denby-servise ikke er truet.

Serviset fra Ari den Behne
er prydet med lånte og pene
forførende fjær
som rett og slett er
symbol for en viss lysfontene.

["Ray of Light": Madonna, 1988]

3 kommentarer:

Reba sa...

Hei du!

Nå er rødvinsflaska åpnet, Dum Dum dundrer på høytaleren.. Det er hjemme-alene-frrreddda! ;)

"En vill en".. Fikke meg til å tenke på deg og Liv..
Snakk om happy end!

Håper dere har det bra!

Og nei, jeg kommer heller ikke til å shoppe Aris siste sprell *urk*


God klem fra meg

Anonym sa...

Grøsset da jeg så det. Leser med tilfredshet at du ikke går til anskaffelse av nevnte porselen til tross for den forlokkende farge.
*dulte*
God helg!

Elinblu sa...

Så koselig med hilsen fra deg, Reba - tusen takk! Hvitvin og "En vill en", ja, det lar seg høre!

He-he, godt å høre at jeg ikke er alene om skepsisen til Aris produkt, soff og Reba! Jeg er i grunnen ikke overrasket.