tirsdag 27. februar 2007

As Time Goes By

I dag er Liv fire måneder gammel, eller 0,333 år om du vil. Det er jo ingen alder! Meg er det verre med. Ettersom Liv ble født på 33-årsdagen min, runder jeg 33,333 år i dag. Alderens ubarmhjertige herjing med de to damene må markeres med ferskt bilde og jubileumslimerick. Tida flyr!



Hun har så visst tid til å undre,
fru Blu med sin yndige dundre:
"Tenk, jenta og jeg -
en tredel på vei
mot henholdsvis ett år og hundre!"


["As Time Goes By": Rudy Vallee, 1931 - blant mange andre]

22 kommentarer:

Anonym sa...

Så utrolig koselig bilde av dere! Må si du holder deg godt! Ser ikke ut som du er dag over 29 ;)

Trinemor

Anonym sa...

Gratulerer med dagen!
Så fine dere er! Dere kler den grønnfargen godt begge to.

:-)

Agnethe sa...

jeg ser at mor har bestemt Livs yndligsfarve!

Her går det meget i lilla.

Anonym sa...

"I dag var jeg gretten og muggen,
men tok meg en tur innom bluggen.
Og én ting er sant,
det gretne forsvant
da jeg fikk se Bluen og pluggen."

Jeg må si at de to grønnkledte tar seg usedvanlig godt ut, og dere ser jo så blide og fornøyde ut at selv det mest morgentrøtte trynet må smile med. En stor klem til dere begge!

Anonym sa...

Gratulerer med jubileet! Jeg holdt på å rygge unna da jeg så tallene og desimalene, men dette var noe selv jeg kunne begripe. Flott bilde! Dere er nydelige begge to.

Anonym sa...

Fantastisk!
Så stor hun har blitt :) og fremdeles like vakker!
Gleder meg til å se henne (dere) igjen om en drøy uke!!
klem fra Kristin

Anonym sa...

Alder er da bare et tall! Flott bilde! :-)

Anonym sa...

Gratulerer begge to!
Et herlig bilde av jubilantene.

Elinblu sa...

Trinemor: Tusen takk for kompliment! Jeg har nok alltid sett ung ut, men nå begynner jeg omsider å like det.

Dolliemor og Agnethe: Ja, det var jammen flaks at Liv har plukket ut samme yndlingsfarge som meg! Den bodyen der kommer hun til å trekkes med lenge, for jeg fant den på salg nå og har den dermed i tre störrelser. Deilig med en avveksling fra det rosa - lilla er også fint!

Mikka: For en utrolig herlig og perfekt limerick! :tilber: Tusen takk!

Kristiane: Godt å höre at du greide å kneble tallfrykten! Jeg driver mest med regning av enkleste sort.

Kristin: Ja, nå er det jo nöyaktig én måned siden du så oss sist, så hun har nok vokst. Vi gleder oss til neste helg!

Soff: Alder er tall, ja, men tall er jo morsomt! :D

Anjo: Takk for gratulasjon! Koselig at du kikker innom.

Anonym sa...

Gratulerer så mye med en flott dag! Og for et nydelig bilde! Liv er bare så skjønn!

Anonym sa...

Flotte damer!
Kjempekoselig at vi får følge dere i bluggen.
Stor klem fra Luttmo.

Anonym sa...

Å så koselig bilde av dere begge. Liv er skjønn, og for ett smil. Ha en fortsatt fin merkedag, og kos dere videre hos Söta bror.

Stor klem Jumpy

Anonym sa...

Hei der!
Jeg oppdaget plutselig Elinbluggs eksistens, og den er herved lagt til favoritter.
Skal si den lille frøkna har blitt stor siden sist! Dere kler hverandre, flotte jenter begge to. Jeg bifaller forøvrig valg av yndlingsfarge..

Ha et fortsatt fint opphold der borte i broderlandet.

May sa...

Så utrolig herlig Liv er...
Skikkelig herlig smil.

Herlig bilde av mor og datter.
Stor klem fra May

Elinblu sa...

Tusen takk for gode ord, Amic@, Luttmo og Jumpy! Koselig å ha dere her. Hyggelig at du også har funnet veien hit, Hera! Det er en fin farge, ja - og dobbelt trist med den fine billiglua mi. ;-) Takk for koselig hilsen, May Merethe, og gratulerer med blogg!

Anonym sa...

Fant bloggen din!

Gratulerer så mye med overstått bursdag!
Og for et hyggelig bilde av deg og trulta, håper dere begge ble feiret som seg hør og bør

bursdagsklem fra snowkid

Elinblu sa...

Tusen takk for hyggelig hilsen, Snowkid! Du er svärt velkommen som leser.

Kjersti sa...

Så flott limerick!
Nydelig bilde av dere.

Søndagsbarn

Elinblu sa...

Takk for hyggelig hilsen, Kjersti!

Anonym sa...

Gratulerer med vel overstått, Elinblu - og gratulerer med snuppas minijubileum!

Elinblu sa...

Takk for det, Kala!

ScandianvianMum sa...

Så skjønn hun er! Hilsen Oschi/Bianca.