onsdag 28. mai 2008

Sweet Little Mystery

Hvilken idiot er det som har plassert en pakke Gjende-kjeks med sjokolade på pulten min? Slikt er jo bare nødt til å ende med forferdelse. Den mistenkte er om lag 1,60 høy, har halv- langt blondt hår, er blåhvit på farge og begynner etter sigende å bli litt tykk på midten. Dessverre tyder mye på at mysteriet aldri vil bli oppklart, da det har foregått en viss bevisforspillelse.

Og hvorfor i huleste har de sluttet å selge Kung Oscars pepparkakor i butikkene? Tidligere var de da alltid i handelen hele året, jul eller ikke. Jeg mistenker at de har måttet vike plass for 13 nye typer chocolate chip cookies, en uting som åpenbart er på moten. Det er tunge tider.

["Sweet Little Mystery": Wet Wet Wet, 1987]

4 kommentarer:

Sofia sa...

Men jeg kan faktisk varmt anbefale Cafe Bakeriets variant som heter Havre og masse godt! Sjokolade, nøtter og mye annet godt, selv om det kanskje ikke når opp mot Gjende. ;-)

Anonym sa...

Haha, får du tak i mistenkte, så be h*n sende en pakke med kjeks til meg også :-)

Elinblu sa...

Takk for tipset, Sofia, men huff - den er fæl. Jeg har fått en slik kjeks påspandert, og det fristet ikke til gjentakelse.

Gerbera: Den mistenkte er sist observert idet hun raidet en pakke mariekjeks på Bjerke.

Unknown sa...

Jeg mistenker at Karlson på taket har vært ute med rampestrekene sine igjen... Men på en annen side, så ville han kanskje ha spist kjeksen selv?