tirsdag 13. november 2007

I'll Cry Instead

Det er vel en viss sjanse for at barn arver gemytt etter sine foreldre. Hvis man skal tro det aller minste på astrologi, er vel faren for at slikt kan gå i arv enda mer overhengende når avkommet meldte sin ankomst på morens fødselsdag. Ting kan tyde på at enkelte ustabile personlighetstrekk har blitt overført direkte til husets yngste. Mannen vil neppe nøle med å skrive under på at brå skifter i humør er en del av hverdagen.


Jeg ser blid ut.........men er egentlig så sint...at det bobler over.
["I'll Cry Instead": the Beatles, 1964]

9 kommentarer:

Anonym sa...

Utrolig herlig billedserie!
Lille Liv er jo bare så skjønn!

Anonym sa...

Ingenting er vel værre enn hvis man gråter og ingen voksen trøster, men isteden tar fram kameraet og tar bilder!!!

Jeg aner en slik sjelsettende opplevelse var bakgrunnen for utvikling på bildeserien.

Hehe, morsomme bilder. Kjekt å ta fram senere.

Hilsen Marihøne

Anonym sa...

Lille Liv ser ut til å reagere slik de fleste kvinner gjør....

Anonym sa...

hahaha! Utrolig bra.
:ler høyt og hjertelig:

Hera

Anonym sa...

Så vanvittig skjønn Liv er! Og for noen herlige bilder!

Amic@

Thyresse sa...

Ja ja. JEg ler med deg og kjenner igjen temperamentet. Bobla var forresten veldig fin :)

Sofia sa...

Og mor ser naturlig nok muligheten til å fange et motiv som kan få smilemusklene i gang heller enn å trøste det lille nurket. *knegg*

Elinblu sa...

He-he, til mitt forsvar skal det sies at det var mannen som tok bildene. Jeg var ikke engang til stede, men antar at raseriet skyldtes noe i retning av "det er urimelig at jeg ikke får leke i søppeldunken".

Anonym sa...

Så nydelig hun er! Syns hun er veldig lik deg!