tirsdag 22. september 2009

This Charming Man

En kveld i september, på Bjerke,
begynte visst magen å verke.
Det var jo så menn
seks uker igjen,
men jaggu var riene sterke.

Og plutselig kom han, vår pene
og ørlille gutt - kjære vene!
Han spiste seg mett,
og har rett og slett
blitt temmelig rund, sku' jeg mene.

Til frokost i dag fikk vi merke
at kroner får Ivar på tverke.
Nå er han ett år,
den godgutten vår,
og vanligvis blid som ei lerke.

Gratulerer med ettårsdagen, Ivar!






















["This Charming Man": the Smiths, 1983]

7 kommentarer:

Anonym sa...

Han er jo bare helt vidunderlig skjønn, Elin.

Klem Christine

Smula sa...

Gratulerer så mye med ettåringen! Jaggu ligner disse ungene på deg, altså. Har mannen bidratt med noe som helst i produksjonen?

Anonym sa...

Nydelig Elinblu!!
Tenk at han er 1 år allerede.

dolliemor

Anonym sa...

Så søt han er *smelt* Han er jo forøvrig utrolig lik Liv.....

Klem fra Elisabeth

Elinblu sa...

Tusen takk for hyggelige meldinger! Han er faktisk ganske lik faren sin også, men det stemmer nok at han likner stadig mer på Liv.

Anonym sa...

Ne, nei, nei! Nå er jeg altså for sent ute! Jeg husket at det var i disse dager Ivar ble ett år, men husket ikke eksakt datoen, så jeg skulle inn her for å snoke. Og så er jeg altså en tanke sent ute. Vel, vel, bedre sent enn aldri. Grattis med Ivar!!! Klem fra Elin2

Elinblu sa...

Takk for gratulasjon, Elin! Det er jo komplett umulig å på alle disse bursdagene, så ingen skade skjedd. Jeg husker omtrent bare Livs, Ps og Hs. :D